Kihvt - reis on ******* juba enne, kui on saabunud aeg lennujaama astuda. "Aitähh, Novatours".
Ühesõnaga, 21.10-28.10.2007 reisi asemel on järgnev seis:
Arve tasumisel teavitati, et lennuk väljub 22.10.2007 varahommikul kell 01.30 ,mis iseenesest on juba kliendi petmine, sest kuupäev 21.10 ei puutu kuidagi asjasse kui reis väljub 22.10.07. Puhkusereisi müüja pidanuks meid sellest varem teavitama, mitte arve tasumisel.
Seejärel sain salastatud numbrilt 20.10.2007 õhtul (laupäeva õhtu) kell 19.00 kõne, kus naisterahvas enda nime ütlemata teatas, et helistab Novatoursist ja et tal on ebameeldiv uudis lennuki väljumise kohta. Uutel andmetel väljub lennuk 22.10 õhtul kell 18.00. Küsisin, millal siis tagasi tullakse, naisterahvas vastas, et endiselt 28.10.2007 ja et tema ei teagi rohkem midagi ja ei puutu asjasse ning et Novatours pakub kompensatsiooniks tasuta ekskursiooni kohapeal või tagasi tulles on võimalik teha kirjalik avaldus juhatusele. Sealkohal meie vestlus lõppes.
Mina sellise variandiga nõus ei ole, sest olen maksnud suure summa reisi eest ja lootnud nädal puhata, reisikorraldaja aga juba esialgsete reisiandmetega manipuleerinud ja pakub kompensatsiooni minu enda raha eest - makstud seitsme päeva eest saan kasutada 5 päeva, ilmselt nelja, sest kogemus näitab, et tihtipeale reisi viimasel kuupäeval on tagasilend kohe hommikul varakult, seega jääb päev reaalselt kasutamata. Samuti ei ole kohapeal võimalik kasutada 22.oktoobrit, sest kohale jõutakse 23.10 varajastel hommikutundidel.
Arve tasumisel teavitati, et lennuk väljub 22.10.2007 varahommikul kell 01.30 ,mis iseenesest on juba kliendi petmine, sest kuupäev 21.10 ei puutu kuidagi asjasse kui reis väljub 22.10.07. Puhkusereisi müüja pidanuks meid sellest varem teavitama, mitte arve tasumisel.
Seejärel sain salastatud numbrilt 20.10.2007 õhtul (laupäeva õhtu) kell 19.00 kõne, kus naisterahvas enda nime ütlemata teatas, et helistab Novatoursist ja et tal on ebameeldiv uudis lennuki väljumise kohta. Uutel andmetel väljub lennuk 22.10 õhtul kell 18.00. Küsisin, millal siis tagasi tullakse, naisterahvas vastas, et endiselt 28.10.2007 ja et tema ei teagi rohkem midagi ja ei puutu asjasse ning et Novatours pakub kompensatsiooniks tasuta ekskursiooni kohapeal või tagasi tulles on võimalik teha kirjalik avaldus juhatusele. Sealkohal meie vestlus lõppes.
Mina sellise variandiga nõus ei ole, sest olen maksnud suure summa reisi eest ja lootnud nädal puhata, reisikorraldaja aga juba esialgsete reisiandmetega manipuleerinud ja pakub kompensatsiooni minu enda raha eest - makstud seitsme päeva eest saan kasutada 5 päeva, ilmselt nelja, sest kogemus näitab, et tihtipeale reisi viimasel kuupäeval on tagasilend kohe hommikul varakult, seega jääb päev reaalselt kasutamata. Samuti ei ole kohapeal võimalik kasutada 22.oktoobrit, sest kohale jõutakse 23.10 varajastel hommikutundidel.
Ma olen niiiiiiiiiii õnnelik.