Täna hommikul üle mitme nädala võtsin telefonis ette blogide lugemise. Olin oma lemmikute vahel voodis lõksus ja uni oli juba ära läinud, mis sa siis ikka teed. Ette sattus marimelli postitus blogimisest. Ja mul on nüüd küll vaja arvamust avaldada.
1. "See ei tähenda, et igapäevaelust blogida ei võiks. Võib ikka, aga keda see täna suures plaanis huvitab? Sa pead alustama nii, et sa tekitaksid teistes huvi, sind jälgima hakata."
Oo, vau. Tänks, et lubad blogida, aga noh, keda see suures plaanis ikka huvitab. Peamine on, et kohe, kui blogi kujundamisega pihta hakkad, mõtleksid välja, millisesse EBA kategooriasse sa sobitud. Mõtle ikka kasti end, mitte ära naudi protsessi kui sellist.
2. "Mida teha siis, kui ideed saavad otsa? - Alati annab googeldada erinevaid challenge’id, millest kirjutada."
Sest milleks teha midagi, mis sulle endale päriselt meeldib, sellisel ajal, millal sulle meeldib? Peamine, et oleks järjepidevus ja kategooria ja pastakast väljaimetud blogist blogisse korduvad igavad 10 fakti minu ebahuvitava isiku kohta. Ning muidugi, KÕIKI huvitab, kui sa kirjutad millestki, mis sind ennast üldse ei huvita ja kui pingutad naba paigast, et tasuta mõttetu nänni nimel kolme lauset kokku keevitada.
3. "Sa pead leidma selle niši, selle tee, et eristuda teistest. Meie nišš: julged ja kriitilised"
Minu silmis on nende nišš küll milleski muus. Vana hea taskukalkulaatori salakood 7707. See on see, mille pärast mina sinna lehele satun ja noh, ei pettu.
4. "Üheltpoolt säästan ma megalt enda raha (isegi tasuta määrdejuust on sääst) kuni selleni, et postitusi tellitakse ja ma saan reaaalselt maksta arveid oma blogiga. Marimelli blogi eelmise aasta käive oli ligi 40 000."
See oli ilmselt pikk kõrgem matemaatika määrdejuustud 40000 euroks arvutada.
Ma saan aru, et kui statistikanumbrid näitavad klikke ja natuke raha ka peale tilgub, et siis tahaks olla eeskuju ja oma arvamust avaldada. Aga kõik ei käi ümber raha siin ilmas. Mõni, näe, on imelik siin ja blogib täitsa puhtast rõõmust. Ei sobitu ühtegi alajaotusesse ega tahagi seda.
Ja ma iga kell loen neid vaimukaid ühes või teises valdkonnas tegutsevaid blogijaid, kes ei ime pastakast teksti välja, et tasuta määrdejuustu või trussikuid saada. Väike vihje: need reklaampostitused on nii igavad ja tüütud. Nagu ka kõik need #breden postitused ja pildid, et kaks kuni mitu võõrast last said mänguväljakul kokku ja ihsand kui naljakas, nagu mitmikud oleks - kõigil ühtekad bredenid. NOT (naljakas siis)!
Aga ei noh, koolitame tunniste loengutega uusi noortegijaid, kes kõik kohe sisu tootma hakkaks ning igale poole end oma nime ja pildiga pressiks. Ilma et nad üldse biiti jagaks, mis see kõik tähendab.
x
2 kommentaari:
Ei ole viisakas aga ma ei saa IKKA VEEL aru, kui nende käive on ligi 40 tonni (pm 3000+ eurot kuus eks) siis KUIDAS kurat nad ikka veel halavad, et tulevad ots otsaga kokku? :D Või nad arvestavad selle 40 tuhande sisse 1000 euro eest määrdejuustu, 1000 euro eest trussikuid?
Mul on sama tunne :)
Postita kommentaar