kolmapäev, 30. mai 2018

well done, Swedbank!

Ma olen olnud Swedbanki klient juba eelmisest sajandist saati. Ihsand, ma ei mäletagi, kui vana ma olin, kui jõuluks saadud rahaga ootasin pikisilmi jõulupühade möödumist ja uue aasta esimesi päevi, mil siis emaga sammusime Hoiupanga kontorisse ja avasin oma konto.

Ma olen kõik need nimevahetused üle elanud, silma kinni pigistanud igasuguste asjade osas. Ammu juba räägitakse, kui kliendivaenulik see pank on jne.

Täna hommikul ma konkreetselt vihastusin. Läksin internetipanka nagu ikka, et kiiresti oma Tallinna pesa näidud panga kaudu sisestada nagu ma tavaliselt teen. Nad on internetipanga TÄIESTI ümber teinud ja mõnituseks kriiskab silma selline hüüdlause:

Vähem klikke, et vajalik üles leida???

Ma veetsin üle poole tunni, et omi vajalikke kohti leida, kuid EI LEIDNUD! Isegi seda kohta, kust tavalist ülekannet teha saaks. Klikkisin siseriiklik makse ja sealt sain hunniku igavat panga reklaamjuttu, aga seda kohta, kust ma reaalselt ülekannet teeks, ei olnud!

Rääkimata otseteedest, mida kasutanud olen, et näitusid sisestada. Neid ei leia või neid ei olegi enam?

Ma olen selline loll ja lojaalne, ei hüppa ühest paketist teise ega vaheta teenusepakkujaid, sest OMG, 2 senti odavam diil. Aga nüüd oli tõesti viimane piisk karikasse. Kus need LHV poisid hängvadki, et kogu oma pangandus neile viia?

8 kommentaari:

Kris ütles ...

Täpselt sama! Eluaeg seda panka kasutanud ja kummardanud ja nüüd tehti selline lüke...Ma otsisin eile õhtul 15 minutit taga kus on lihtne kontojääk, et seda vaadata ja ei leidnudki kuniks siis hakkasin pangast välja logima ja hiireke peatus kogemata suvalisel kohal ja leidsin. Müstika. Ja niiiiiiiiiii nõme!

Ene ütles ...

See hüüdlause on tõesti irooniline, sest ka minu meelest on klikke hoopis juurde tulnud. Kui märkasin "igapäevapangandusele" klikkida, siis seal kõik vana peidus ongi. Varem oli sama nupu alt näha viimased tehingud, aga nüüd kõik vajalik. See-eest on viimased tehingud vist täitsa ära kadunud. :)
Ärge muretsege! Õppimine hoidvat ära Alzheimeri. :)

herz ütles ...

Mina sealt igapäevapangandus nupu alt ei saanud midagi kätte. Ühtegi linki seal aktiivne ei olnud ja oli ainult nn reklaamtekst, mida mul vaja pole.

Liina ütles ...

Mina olen SEB klient juba Ühispanga aegadest ja tänu laenule nüüd nendega abielus. Ja kogu aeg mõtlesin, et Swed on parem, et neil on vähemalt mingigi kliendiprogramm ja SEB koorib mult iga liigutuse eest 7 nahka aga tundub, et saab veel halvemini :S

Olga ütles ...

Kui LHV poisse ei leia, siis võin äkki abiks olla konto avamisel :)

Margarita ütles ...

Mul on kontod nii Swedis kui ka SEBs ja peab mainima, et netipangad on mõlemal üsna ühte nägu läinud. Lahendus on väga sarnane ja minu jaoks tegelikult tõesti lihtsam. Võib olla SEBs juba harjunud sellise laotusega, sest endises Swedi netipangas ei leidnud tihti asju üles. :)

sellestmison ütles ...

LHV-s on arvelduskonto avamine nii vaevaline, et kui meil juba poleks ettevõtte kontot seal jne, siis ma saadaks nad kuu peale. Rääkimata sellest, et vastuseid sealt ei saa. Kasutamismugavus on ok.

Ülle ütles ...

Swedi klient ka juba kogu oma tööinimese eluea aga kuna viimane eluasemelaenu makse sai maikuus tehtud siis kolisin kogu arvlemise ära sebi. Olin seda hetke oodanud viimased kolm aastat, ei hakka pikemalt lahkama, mis kõik mind seal vihale ajas. SEBis on mul kuumaksuvaba pakett, ülekanded igale poole tasuta ja lisaväärtusena see, et laste pangakontodest ülevaade olemas. ISIC kaardi tegin kohe kui laps 1.klassi läks, lihtsam kui talle taskuraha kaasa anda, tema konto on minu omaga seotud.
LHV-sse tegin ka konto ja tükk aega kõhklesin, kumma kasuks otsustada, maakale, kes suurde linna iga nädal ei satu, tundub see sularaha kättesaamise variant veidi problemaatiline. Automaatide ristkasutus on kallis aga maal on sularaha sageli vaja. Teil arvatavasti makstakse ka sularahas ning LHV panka üle kolimine poleks probleem. LHV internetipank on lihtsda ülesehitusega ja loogiline, parim neist kolmest, minu meelest!